Sunday 24 March 2013

P E R A S A A N ;')

Hey, Assalamualaikum.I'm Back , Hahaha, K dah lame tak updated blog, bersawang weh blog aku, sekarang nih ontheway nak bersihkanlah, Hahah:) Hmm, Sekarang cuti sekolah, banyak homework. SERIOUS BANYAK GILA homework, "Dear Teacher I know You love me and my friends but please, this is SCHOOL HOLIDAY and you're should not give me a lot of homework. Hmm, Its okaylah tecaher, This year I'm Gonna take PMR, Its okay if you give me a lot of HOMEWORK beacuse I know You wanna best to your student:D" HAHAHA, speaking lah pulekkkk :P Hmm, Banyak dugaan dalam hidup nih, suka, duka, gembira, semua adelah, Tak lengkaplah hidup seseoang itu kalau tak ada semua tuh kan:') Aku terima dengan hati yang terbuka. In Sha Allah, Allah pasti akan berikan yang terbaik untuk hamba ini, Mungkin sekarang Allah nak tunjukkan bahawa Hidup aku bermula BUKAN dengan bercinta, mungkin Allah nak tunjukkan permulaan hidup dengan berlajar menghargai seseoang dan bersyukur dengan ape yang ada. Hmm, MUNGKIN? :") Aku harus pendam semua nih sorang sorang, cuma Allah sahaja yang tempat aku mengadu :( [ Ya Allah Ya Tuhanku, Tolonglah Hambamu ini, Janganlah Engkau Menyeksa perasaan yang tidak menentu ini. Tolonglah Ya Allah, berikanlah jalan yang TEBAIK untuk hambamu ini, Tolonglah Ya Allah:'( Aku seperti orang bodoh yang tiada hala tuju yang kalah dengan seorang lelaki yang belum tentu milik aku. Tolonglah Ya Allah :( Aku dah mula nak maju ke hadapan, tolong beri aku dorongan ke jalanmu Ya Allah. Tujunkanlah kebenaran, Berikanlah Hikmah kepada Hambamu yang lemah ini, Dengarkanlah semua keresaha yang hambamu hadapi sekarang. Amin Amin Ya Rabbal Alamin :'( ]

Lantaklah orang nak kata ape, kalau kita dah meluahkan perasaan, Orang boleh kate ape kan? Kite boleh tutup mulut orang tapi kita tak boleh tutup hati orang :( Biarlah orang nak kate kite buta, bodoh, gedik, perampas or ape, yang penting kita ada pendirian sendiri, hak perasaan hak kita, jangan sia sia kannya. I Have to go, Bye. Thanks for reading. 














It's raining outside , i'm crying inside.when you laughing , im smiling . But when you laughing with her, guess what , i'm dying a lil bit inside dude :D

No comments:

Post a Comment