Tuesday 26 March 2013

MAAFKAN AKU WAHAI KAWAN :'(

Hai, Assalamualaikum blogger blogger sekalian:') Kite bertemu kembali. Hmm, Today, I'm Gonna story something. Hidup nih kadang kadang manis dan kadang kadang pahit. Semua mengharapkan kemanisan kan:') Dan kepahitan itulah sebenarnya dugaan hidup. Okay, straight to the point. To night, Today, In this time, second and minute, Aku dah berbaik dengan Hanis, aku dah mengalah dengan dia, first2 memang susah sebab same sama blame, tapi dh lame walaupon sakit! aku tetap minta maaf, biarlah aku dah tanak nak gaduh gaduh lagi:'( Die suruh aku buang number Alyph, Aku tak tahu nak buang ke tak:'( Aku rase Alyph pon dah tak perlukan aku, Aku pon kenela move on sebab Hanis dah suruh:) Aku redha dengan semua nih Ya Allah, Aku terima semua nih dengan hati yang terbuka luas:') MUngkin ini yang erbaik untuk aku, aku ikut Ya Allah. Hmm, if Alyph bace entri nih i just wanna say "Alyph, Aisyah minta maaf sebab buat semua nih, mungkin Alyph terkejut dengan semua nih, Aisyah buat untuk kebaikan Alyph, Aisyah pon dah tannak bergantung harapan kat Alyph:') Aisyah kene berjalan atas kaki Aisyah sendiri, Mungkin Alyph lupa yang Aisyah pernah suka Alyph, Tapelah, Aisyah tak kesah sebenarnya Tapi Aisyah nak Alyph bahagiakan Hanis macam dulu, If Alyph nak luahkan perasaan, Alyph boleh luahkan perasaan mcm dulu, dalam phone, Aisyah tak kisah:') Aisyahkan masih kawan Alyph walaupun kita akan jarang berborak:')Hmm, I just wanna see you and Hanis Happy, Tapelah Aisyah okay jeh macam nih. Aisyah kuat." Okaylah, thats all for you Alyph. Hmm, aku akan cuba sedaya upaya aku untuk melupakan semua harapan yang hanya tergatung dilangit:') Mybe aku boleh jumpe seseorang yang boleh buat aku happy mcm dulu:')And one more thing Alyph, If ape ape hal, bagi tahu Aqil kalau nak sampaikan something kat Aisyah, KALAU ADELAH :')
Okay guys, I have to go, Thanks for reading, 
one note: I can smile if something happy that you do for me:')*ape aku cakap nih?-.-"* OKAY. GOOD NIGHT BLOGGER (muchlove)
-Aisyah harap Alyph tak benci Aisyah;')-




No comments:

Post a Comment