Sunday 10 February 2013

YESTERDAY AND TODAY WAS A FAIRYTALES:)

Hey! Assalamualaikum:) Dah lame tak updated. Yelah, tggu story best baru kita story kat sini? betul tak betul tak? Hehe, aku nak tanye koranglah *masalhnyeadeorangke?* -.- Ape perasaan korang bila dapt jumpe orang yang korang impikan selama nih? OF COURSE LAH SERONOK kan? jyeahhhh! same weh. Hmm, aku tak dapat nak menggambarkan perasaan aku mase tuh, excited ade,gementar ade senang citer semua adelah, HAHAHA:) okaylah NOT WASTE MY TIME jom cekidaut!

Okay first, semalam petang Mamat yang bernama Aqil die mesej aku, die cakap die nak pegi merembat. Haihh, die tuh memang, nak jadi pelumba ke? ape ke? Tak tahu aku. Hahah( gurau aqil gurau :P). Aku tahu petang tuh sedare die(alyph) nak datang Kluang nak tidur rumah die sebb esoknya(ahad) diorang nak Hang. Okaylah kan, then aku mainlah mesej dgn si Aqil nih.Pastu, aku sajer cakap " tak pergi merembat ke? HAHAHAHA" die balas " kejap lg kot?" tak silaplah. Then aku balas" Jangan nak lalu depan rumah aku eh." then, die boleh pulak cakap, "aku nak lalu depan rumah kau, tggu!" mcm tulah. hahaha, aku ape lg, dh menggigil. Tup tup! Jap lg parents ajak pg Tinam, jumpe kawan ayah. Aku pon ape lg ikutlah. Hahah, aku mesej aku cakap aku otw pi Tinam. Ya Allah, korang nak tahu ape jadi lepas tuh? haha, die kate die tggu kat depan esso rumah aku tuh, aku pon wahhhhh! Aqil, terharu weh aku.HAHA, sanggup tggu. Then die mybe boring die follow aku pg tinam tp tak smpai tinam pon. aku pon Ya allah aqil! hahah, sanggup buat semua tuh kan? haihh. then mase otw balik die kate aku ade tepi jln nk balik dr Guocera.Aku nampak die aku tutup muke. HAHAHA, Aku,Alyph,Aqil semua baju merah. TAK JANJI WEH ^^. HAHAHAH, mase dalam kereta tuh aku dh cuak gila, tgn dh basah! menggigil! Tapi yang paling kesinnya dioranglah(aqil and alyph) kaki diorang kene batu sebb yelah, belakang kereta kot mesti kene batu kecil-2 kan? Btw, korang SORRY TAU kalau macam aku nih susahkan korang. Tapi aku Berterima Kasih sangat sangat sangat! sebb dh sanggup buat perkara yang susah orang lain nak buat. HEHEHE^^. Okaylah dh sampai mnr eh? fuyoooo, panjangnye , aku buat karangan ke ape nih? HAHAHA:D okaylah okaylah continue^^. Haaa, and then, die dah follow tuh, pg isi minyak kat esso depan rumah aku tuh, dahlah mase aku nk buka gate aku takut nk turun. fuhhh~ aku beranikan jugak tapi aku langsung tak tgk belakang*sebabdiorangkatbelakangkatesso* Hahah, aku masuk tutup gate, then ayah  n mak aku dh masuk dlm diorang lalu nk naik atas, mase tuh aku kat luar, haaa, kat situlah aku namapk muke Alyph yang ala alah hindustan gitu. EHHH! die comel okay! hahaha, die lambai aku pon lambai lah kan kan? ^^ Indahnya dunia.wkwkwk, Mesti alyph bace gelak gelak, aku dh guling guling dh nih. HAHAHAHAAH ^______________________^ okaylah sampai situ jeh untuk yang semalam. 


Tutttt tutttuttt~ Okay fine, aku combined kan dua story teruslah, malas dh nk updated lepas nih, tp kalau ade story updatedlah. HEHEEH ^^ nih aku nak cerita pasal FIRST DATE. eeececcceehhh! mcm orang bercinta pulak. tadelah, kiteorang kawan jeh:") First jumpe Ya Allah Ya Rabbi Semua malu malu. Aku malu tapelah kan? kan? Nih Alyph, malu tutup muke dengan topi SUPERMAN die. grrrr, aku saba jeh lyph. Hahaha,tapelah first jumpe memang mcm tuh aqil kate. Kiteorang jln, aku buat muke selambe sebb tanak tunjukkan yg aku tengah gemuruh. Kalau boleh aku nak hentak kepala kat dinding Kluang Mall tuh sebb mcm tak percaya yang aku dapat tgk muke die face to face. YA ALLAH, Indahnya. wkwkwkwk :P Thennnnn, kedai banyak tutup! kedai teddy bear yg aku nk tnjuk pon tutup! Hmm:( yelah, laye cina ma! fine-.- Boring punyer pasal, kiteorang pg Kluang parade. Semua masih malu malu kucing, dah smpai KP tuh, kiteorang pg check wayang and kiteorg tgk citer HUSTEL and GRETEL. best! memang best. hahah, focus jeh aku tengok tp si aqil tuh-.- smbl tgk wayang sambl main phone game BOUNCE :3 haihh, pur pur. Kawan aku sebelah tuh dah gelak gelak. hahaha ^^ dah habis tgk wayang tuh, kiteorang snap snap tapi sayangnye, gmbr tuh dh dibuang oelh aqil sebb ayah die ambik camera die so die terpakse padam gmbr aku n alyph. HMMMM! sokay sokay, aku okay jeh:) Tade rezeki. Tapelah kalau kite bersaba and terima hakikat mesti ALLAH akan bagi yang lebih baikkan? *kluatopik* hahah, okay conclusion untuk hari 
AKU TERSANGATLAH HAPPY! WALAUPAUN AKU TAHU ALYPH MASIH MALU :') SOKAYLAH ALYPH, NANTI NEXT DATE INSYALLAH TAK MALU LAGI. CEHHHH! TAPI BILALAH NEXT DATE TUH :P HANIS TAHU MATI AKU! HMM, ACTUALLY TAK PUAS NAK CAKAP CAKAP DENGAN ALYPH , YELAH ALYPH MALU SO AISYAH SEGAN NAK CAKAP, NNTI ORANG TGK MCM AISYAH NAK YEK YEK TAPI ALYPH LEK LEK JEH. HMM:) OKAY, INSYALLAH SABTU DEPAN LIBRARY TAU. AISYAH TAK PAKSE, TAPI KALAU ALYPH ADE MASE ALYPH PGLAH:) BOLEH STUDY MATH DENGAN CIKGU CHIN:') SEKALI LG THANKS FOR YOUR APPLE BLOG AND POPCORN. I REALLY REALLY APPRECIATE THAT:') KALAU ADE UMUR PANJANG, ADE REZEKI TIADA HALANGAN INSYALLAH BOLEH MEET LAGI KAN KAN? :) okaylah sekali lagi thanks yang Ulinggggggg! SORRY KALAU AISYAH ORANGNYA KEPOH TAPI DARI SITULAH ORANG BOLEH KENAL AISYAH , KUAT GELAK, KUAT MERAJUK , SUKA BERGURAU and SUKA SENYUM :) AISYAH SAJE NK HILANGKAN GEMENTAR:)

Okayfine, penat aku menaip! fuhhhhhhh~ panjang seh. hahaha, boleh buat novel *KTIPU! kchaww! Thanks for reading <3 Tata. Assalamualaiakum







*THE BEST MOMENT WHEN "diorang lalu nk naik atas, mase tuh aku kat luar, haaa, kat situlah aku namapk muke Alyph yang ala alah hindustan gitu. EHHH! die comel okay! hahaha, die lambai aku pon lambai lah kan kan? ^^ Indahnya dunia"

No comments:

Post a Comment