Sunday 27 January 2013

LUAHAN HATI SEORANG PEREMPUAN:")

Heyyyyy, Assalamualaikum Romeo and juliet. HAHAHA xD yang tengah bace nih sihat? ;D Aisyah sihat jeh Alhamdulillah. Huu, Dah makan dah? Untunglah dh makan, kite kat sini tak makan pon lagi, tade siape nak belanja makan, sobss sobss. wkwkwkw:P Dah lame tak updated blog nih, bersawang dah. ececehhhh :D
Okay oakylah, dont waste my time and your time *cehhhh SPEAKING xD* Hahaha, Today I'm gonna story about someone. HUH? Someone? who? Hahaha. JOMMMMMMMMM :*

Hmm, macam mane nk story eh? haihh, tak tahu macam mane nak mula:( Okaylah okaylah. I try;'( Hmm, macam nih, mase cuti sekolah haritu, yang cuti panjang tuh, Aku chatting dengan Aqil.Then, tengah chatting chatting nih, tibe tibe die ajak "webcam" okaylah, die punye pakse pakse, aku pon errr okay fineee -,-
tibe tibe time tengah webcam tuh ade pulak timbul sorang mamat nih, aku pon hah? hah? mcm aliff jeh? aku pon errrr, muke dhlah mase tuh blurr blur. HAHAHA, okaylah mcm tuh jeh. Then,sejak tuh kiteorang dah terus mcm "kerap" berwebcam tau, then, pada malam 18 November 2012 muncul  Hanis Nadiah yang menegur aku difacebook dulu, aku pon layanlah layan, sebelum tuh aku dah tahu yang die aweknye si Aliff tuh, okaylah. Then tibe malam aku nak berangkat ke Indon, Si Hanis nih tibe-tibe Chat dengan aku cakap 
"kau minat alyph eh?" aku pon macam errr? err? kenape tibe tibe die tanye macam tuh? aku pon cakaplah
 Haha , aah aku mem aqil tp suke gaduh  ehh minat aliff? Ape kau ckp nih?  suke kawn dgn die jelah Hahah." Sejak tuh, Hanis selalu chat dengan aku. Hmm, lepastu, aku dengar dari Aqil yang Aliff dengan Hanis nih selalu gaduh, aku pon ouhh, hmm, aku tanye kenape diorang selalu gaduh? Then aqil cakap ALiff nih tak suke hanis ah, itulah inilah, aku pon hmm. Then timbul satu harini, haaa Sabtu lepas nih, Hanis tibe tibe Im aku cakap "kau beruntung", aku pon haaa? haaa? ape yang untungnye? then die kate kau tggu alyph kan? Then aku tak balas, die tibe tibe cakap " sampai bile kau nak tggu eh? Sampai aku putus dengan Alyph ke? "  Then dalam hati aku cakap *Ya allah hanis nih ape? Aku cume tggu die on whatsapp jeh, bukan nye tggu lain* Aku tak tahulah sampai bile aku nak berada dalam situasi nih. Aku cakap kat Aliff pasal hal nih, Aliff cakap, jangan layan die, aku pon tak layan die. Tapi macam mane? Hanis suke cari silap aku sedangkan die tahu yang aku dengan Aliff kawan. Ape lagi die nak tahu? Ya Allah hanis, please be matured! AKu bukan kate kau tak matured tapi kau kene perayekan aliff dengan aku. Fine pasal twitter, aku buat tweet cakap "Teruskan menuduh aku yang bukan bukan :')))) Aku terima dengan hati yang terbuka" Haniss, aku saje buat tweet nih, niat tweet aku nih cume "kau kan suka tuduh aku jadi orang ketiga alyph kan?" niat mcm tuh jeh weh, tibe tibe kau buat tweet "bukan nak menuduh,But aku nampak sendiri weh :')" Ya ALlah hanis, aku tak tahu ape yang kau nampak sendiri tuh. Hanis, kalau betul aku nak rampas Alyph dari kau, ehhh, aku dah lame kasi Alyph idea bukan bukan suapaya korang putus tau. Aku tak kejamlah Hanis, Aku tak kejam! Malahan aku suruh Alyph call kau sendiri terus terang, bawa berbincang, tibe tibe kau pon tanye bukan bukan, tanye seolah-olah die tuh jahat sangat dengan kau. Ape semua tuh Hanis? ape? Kau tak tunjukkan yang kau sayangkan die. Aku bukan nak jadi ape dalam hubungan korang tapi aku nk tgk korang bahagia, Hanis please change, nilah kate-2 yang aku nak sangat cakap kat kau tapi hanya aku dapat luahkan perasaan aku kat dalam blogg:'/ hhmm, Please Hanis pleaseee:'/ Hmmm.
sampai sini jeh aku nak luahkan perasaan,  aku harap, harapppppp sangat Hanis dapat berubah. 
GOOD LUCK YOUR PMR, Assalamualaikum :'/




*kalau kehadiran aku menyusahkan kau, maafkan aku*


No comments:

Post a Comment