Saturday 12 January 2013

BIDADARI DALAM HIDUPKU ;D

Hey guys, Assalamualaikum. Korang sihat? Aisyah Alhamdulillah sihat. Haha, dah lame tak updated blog. cehhh! (padahal baru haritu new year updated) xD Katenye nak stop kejap berUPDATED, last last tak jugak. HAHA xD Today I'm going to story about MY FRIENDS :') . Semua orang ade kawan, tak kisahlah Kawan tuh cina ke? India ke? Melayu ke? Indon ke? ape ke? Asalkan KAWAN kan? :D kawan tak semestinya harus berFACE TO FACE. Boleh jeh kawan dari facebook, twitter, blog and mane mane kite boleh cari KAWAN :')) hmm, Aku ade ramai kawan, Dan kawan kawan aku nilah selalu ade dalam aku suka dan duka. Merekalah selalu menaikkan semngat aku, selalu berjuang bersamaku.Tahun nih kiteorang berperang. HAHAHA, berperangg? jyeahhhh, Kami berperang dalam dewan peperiksaan.Kami akan mengejar impian masing masing. Kami mahukan LAPAN A DALAM PMR. Doakan kami!! Tapi kadang kala, kawan nilah yang selalu pengaruhkan kite. Tapi ALHAMDULILLAH, kawan kawan aku semua nih, semuanya berfikiran matang. Selalu berfikiran positif untuk aku :')) So, kalau nak berkawan dengan aku, aku okey jeh. HAhah, aku friendly, sporting. cewahhh *Aisyah puji diri sendiri nyol xD*


Inilah muke muke yang selalu ada UNTUK AKU :') 
::-

Okay now, Budak yang atas nih, name die NUR AMERA SHAHIRAH BINTI ABDUL HALIM,
Dia sangat friendly dengan aku, walaupaun kadang2 aku dengan die selalu gaduh. HAHAHA xD sokaylah, kate kawan kalau tak gaduh TAK SAH :P



Haaaa, yang cun nih name die NUR AFIQAH BINTI MURAD, Dia sangat sangatlah suke ketawe. hahaha tapi bile die tengah sedih Dielah orang yang paling diam. cehhhh, yeke diam fiqah? hahah xD well, die sahabat aku, jangan nak curi eh :PP


Haaaaaa !! Yang handsome handsome nih name die MUHAMAD AQIL ASYRAAF BIN NAZIR IQBAL, woooo, aku pernah gaduh dengan die 6 bulan tak bercakap -..- FINEEEE ! hahah die nih skrg suke story dgn aku. cewahh ! haha, AQIL, sorry kasi coklat jeh time birthday, save bajet lah katekan. hahahah xD


Yang cantik cantik nih Name die NUR HIDAYAH BINTI TOKIMAN. wikiwiki, die kawan aku dari sekolah rendah tapi mase tuh tak rapat, bile masuk SJM same same rapat giler. cehh, rapat ke?HHAHAHAHA xD Aku selalu kene buli dengan die, selalu kene uploadkan gmbr die masuk fb. tapelh tapelah. AKU REDHA. HAHAHA xD 


Ehem ehem, yang comel comel nih Name die MOHD ALIFF HAIQAL BIN ROSLAN ;) Die dh ade aweklah jangan nak kacau. hahaha, die friendly giler, suke story macam2 dengan aku, aku ingat setiap ayat die doe xDDD hahaha "JELANTAHLAH KAU DALAM TUH" *tuh salah satu ayat yang aku ingat* HAHAHA xD 
DIE kawan aku tapi tak pernah jumpe, asyik nak jumpe jeh mesti adelah halangan yang tidak diundang :( grrrr, saba jelah den :P


Haaaa, story aku dah nak habis nih, hahaha dah macam buat karang TIDAK KURANG 180 Patah perkataan xD wink wink! Itulah kawan aku, bile susah senang bersame aku :')) Insyallah aku akan selalu ade untuk korang. CEHHHHH <3 

NI MUKE MUKE BUDAK YANG AKAN BERPERANG BERSAMA DALAM DEWAN <3


DOAKAN KAMI :") KAMI AKAN BUAT YANG TERBAIK UNTUK FAMILY, SEKOLAH DAN NEGARA. WKWKWKW :P 

Sekian, Terima kasih kerana sudi bace blog saye tak tidak seberapa nih <3 L.O.L
LOTS OF LOVE <3



#NP-CUKUP INDAH <3


TATAAA<3 SEE YA !

ASSALAMUALAIKUMMMMMM :))










No comments:

Post a Comment