Tuesday 20 November 2012

AKU TAK TAHU PERASAAN AKU TERHADAP KAU :(

Assalamualaikum , kite berjumpe lagi . HEHE , dah lame tak updated :') setiap kali updated blog mesti time sedih . Sokaylah , mungkin Allah nak menguji aku . Hmm , Today i wanna story about , ermm " AKU TAK TAHU APE PERASAAN AKU TERHADAP KAU " . Oke , tengok tajuk pon macam " hah ? ape tajuk nih kan ? sedih ke ? happy ke ? " hmm , btw tajuk nih agak sedih bagi aku . Mungkin juga salah aku sebab jatuh cinta dengan pakwe orang . Ya Allah TTT________________TTT . Actually aku memang tak suke kau , tapi bile sedare kau cakap kau single , perasaan aku macam " Ya Allah , betul ke kau single ? " aku seriously tak percaye . Sejak tuh aku terus macam ade hati kat kau 10% . okelah baru sikit TETAPI bile aku tengah webcam dgn sedare kau tuh , kau terus muncul and Aku TERKEJUT sampai aku rase " Ya Allah , knp jantung aku dup dap dup dap laju sangat nih ?" sejak tuhlah aku sikit demi sikit suke kau . Tapi , nasib aku , hari hari aku stalker fb kau sampai satu mase , aku bace komen kau dengan girl tuh , aku pon hmm , " sokaylah Aisyah , mybe kau bukan untuk die , Girl tuh lebih layak untuk die " aku pon , hmm , oke jeh . Bile esoknye aku webcam dgn sedare kau . Aku tanye mcm mcm , sampailah die ckp " aah , diorang dh couple balik " aku macam rase nak menangis sampai klua air mate darah tapi aku fikir balik , for what aku nak menangis untuk orang yang tak tahu perasaan aku kan ? Salah aku sebab aku terlalu mudah jatuh cinta . Hmm , tapi aku tetap nak jadi kawan kau . Aku ikhlas kawan dengan kau ATAS DASAR PERSAHABATAN DAN BUKAN LEBIH DARI TUH . Tapi , aku memang suka kau bukan kerana rupa kau tapi aku suke dari segi kau sayang kan seseorang girl tuh . Andai satu hari aku dapat boy mcm kau . YA ALLAH INDAHNYA DUNIA NIH :'( . Aku akan terus pendam dan pendam perasaan nih . Biarlah aku terseksa kerana cinta tapi aku tannak die tersesak kerana aku . Aku redha dengan semua nih . Maafkan aku jika aku ade buad salah dengan kau . 


Please be my BESTFRIEND UNTIL MY LAST BREATH :')

No comments:

Post a Comment