Friday 26 October 2012

FRIENDSHIP :'(

Assalamualaikum , Hai Kite bertemu kembali :') setelah sekian lame menghilangkan diri . Huhu . Hidup nih mcm roda , sometime kite ade kat bawah and sometime kite ade kat atas . Mlam nih , aku ade satu sad story . Its about  "FRIENDSHIP" . Mungkin kite tak sedar yang kite tlah menyakitkan or mengecewekan seorang sahabat tanpa kite sedari . Mungkin kite tak sedar perbuatan kite tlh membuad die tersinggung . Aku ade dua orang sahabat karib dlm klas , tak perlulah sebut name . Aku rapat sangat dengan budak sorang nih . Die orang pertame yang jadi sahabat aku bile first time aku msk klas dgn die. Aku rase bahagia smpai aku rase takut nak kehilangan die (mcm couple pulak) . Setiap malam , setiap kali aku solat , aku mesti doakan kesejahteraan die . Emm , Tibe satu hari , kami bergaduh tanpa sebab yang kukuh . Aku keliru , Aku binggung , Kenape semua nih terjadi ? Kenape setiap kali aku ingin bahagia , Aku diselubungi Masalah yang berat ? Ya Allah , sesungguhnye dugaanmu sangat berat untukku :'( . Sehingga sekarang , kami jarang bertegur , kami buat hal masing-2 , kami mcm TAK PERNAH KENAL antara satu sama lain . Sesungguhnya aku ingin menyatakan padanya yang AKU TAK SANGGUP KEHILANGAN DIE . AKU INGINKAN PERSAHABATAN MCM DULU . HAPPY AND ALWAYS HAPPY . Alangkah indahnye kalau semua nih terjadi . Ya ALLAH ! kau lembutkanlah sahabat aku . Berilah aku peluang untuk bersama die . Tolonglah Ya Allah . Aku tak sanggup kehilangan die .
Berikanlah aku Peluang untuk berkawan dengan die .
Ya Allah , dengarkanlah kata-2 hambamu ini :'(
Amin , Amin , Rabbalalamin </3
oklah guys , sampai situ jea aku nak story
Doakan kami kembali :'
(Terima Kasih , Bye . 


No comments:

Post a Comment