Monday 17 December 2012

TIPU ITU SUNAT


Hai, Assalamualaikum kawan blogger. Dah lame tak updated blog nih, banyak sarang labah labah --'
okaylah, today story agak BEST sebab tajuk tuh pon menarik " TIPU ITU SUNAT" hahah. Jyeahhh ! aku nak cerita pasal semalam adelah kawan aku sorang nih, die geram sangat dengan Awek die SEBAB? haaa, nak tahu sebab ape? Sebab dalam friendlist awek die tuh, die cakap ade lelaki tak pakai baju lah, yang tua tua lah, itulah inilah. Takut awek die "JATUH CINTA" kat mamat mamat tuh semua. HAHAH, aku dengar pown gelak jeh weh. Haaa, Dari geram tulah, Aku, Dia dan sorang sedare dia ade buad satu misi. Misinya ialah buad facebook "FAKE" . HAHAHA, kiteorang cari gambar, cari name yang cun cun. Motif buad tuh? adelah untuk buad awek si kawan aku nih marah, dengan care? haha, MENGEDIK DI WALL KAWAN AKU NIH dan KAWAN AKU NIH POWN MELAYAN. huahuahua ! Tapi yang spoilnye, kawan aku nih GEDIK siket, die cakap takotlah, itulah inilah. Padahal die yang nak sangat sakitkan hati awek die tuh -.- haihh. NGOKS ! Ape akan jadi malam nih? hahah, 
WAIT AND SEE :D Kbye! Assalamualaiakum <3 



#NP : SO SICK ;)

No comments:

Post a Comment